Sport i Ty - Odzież | Treningi | Odchudzanie

Odzież + Treningi + Dieta = #myLifestyle

Podstawowe błędy na siłowni.

| 0 Comments
bodybuilder-646482_1280

Na siłownie chodzę od wielu lat – daleko mi do kulturystyki, ale dbam o siebie i lubię rozwijać mięśnie. Bieganie to dla mnie za mało. Doświadczenie i lata zdobywania wiedzy na temat ćwiczeń sprawiają, że doskonale wiem, kiedy do szatni wchodzi kompletny świeżak, amator, który o sporcie nie ma zielonego pojęcia. I to nie tylko po piwnym koledze lub wystraszonym spojrzeniu, zezującym na co bardziej przypakowanych kolesi. Co najbardziej pokazuje, że jesteś amatorem?

soccer-670058_1280

  1. 1. Zwolnienie z WF w podstawówce = brak podstawowej wiedzy o wysiłku

Delikwent wychodzi z szatni i od razu zajmuje miejsce na najbliżej stojącym sprzęcie. Zarzuca ręczniczek i dziarsko bierze się do pakowania – seria za serią, aż czerwień zaleje policzki. Robi taką rundkę po wszystkich sprzętach, aż w końcu zadowolony i spocony, udaje się z powrotem do szatni. A co z rozgrzewką przed i rozciąganiem po? Cóż, to jest dla dzieciaków. Ważny jest biceps. I to jak najszybciej.

try-again-1015493_1280

  1. 2. Setki powtórzeń na każdej maszynie

 

Pan jest dumny z siebie, że potrafi zrobić 300 brzuszków. Dumnie więc prezentuje wszystkim swoją niesamowitą wytrzymałość i umiejętności. Niestety, to szkoda czasu – wystarczy ćwiczenie o innym poziomie trudności i nagle się okazuje, że nie dojdzie nawet do 10. Lepiej zwiększyć obciążenie i zrobić 2-3 serie po kilkanaście powtórzeń. W innym przypadku, po prostu tracisz czas.

weight-plates-299537_1280

  1. 3. Zbyt wielkie obciążenie, a zero umiejętności

Mężczyźni to zwierzęta stadne, a w stadzie zawsze musi znaleźć się samiec Alfa. Kiedy wokół jest kilku ładnie zbudowanych chłopaków, nie możesz czuć się gorszy. Ławeczkę więc albo ominiesz szerokim łukiem, albo będziesz przymierzał się do chwili, w której nikogo tam nie będzie (lub będzie jakieś chucherko) albo spróbujesz i żeby nie wyjść na słabeusza, weźmiesz na siebie dużo za dużo. I jeszcze nawet źle będziesz trzymał sztangę, tak bardzo skupiając się na tym, żeby wciągnąć brzuch i przybrać odpowiednio męską minę. Klasyk. Uwielbiam.

man-641691_1280

  1. 4. Przyszedłem tu po biceps i kaloryfer

Nogi to najbardziej omijane przez mężczyzn części ciała. Kobiety marzą o mężczyźnie z ogromnymi bicepsami, zarysowaną klatką piersiową i kaloryferem. O ile plecy mogą się zrobić same przez się (przy okazji ćwiczeń na te partie ciała), to nogi moi mili, same się nie zrobią. Większość Panów ma sarnie nóżki i bez odpowiednich ćwiczeń, wyglądają po takich zabiegach nad wyraz śmiesznie – umięśniony tors i dwa patyczki. Pamiętajmy więc o całym ciele i ćwiczmy na wszystkie partie. Nie tylko na łapy. Zainteresowany większą ilością contentu sportowego? Koniecznie sprawdź ten link.

 

[Głosów:0    Średnia:0/5]